VTB-VAB bouwt aan een sterker eigen identiteit
De naam VTB-VAB overkoepelt twee organisaties die zich richten naar een gemeenschappelijke ledengroep: VTB-VAB vzw als vereniging die actief is in cultuur en cultuurtoerisme en VTB-VAB nv als professionele mobiliteitsclub met een gediversifieerd aanbod van bijstandsproducten. Beide organisaties ervaren eenzelfde behoefte om elk hun eigen identiteit te profileren die invulling geeft aan hun specifieke missie.
VTB-VAB kende de afgelopen jaren een snelle groei tot meer dan 380.000 leden en wil door een duidelijker profilering deze groei nog groter maken. VTB-VAB nv levert naast haar service aan meer dan die 380.000 particuliere leden ook nog pechverhelping aan meer dan 1 miljoen voertuigen van de klanten van leasing- en verhuurmaatschappijen en autoconstructeurs en aan bedrijfsvloten. VTB-VAB vzw organiseert samen met zijn meer dan 1000 vrijwilligers in 180 afdelingen in Vlaanderen en Brussel jaarlijks 4000 activiteiten voor leden en niet-leden.
Donderdag 17 april zullen Johan Van Driessche, voorzitter van VTB-VAB vzw en Wim Vos, gedelegeerd bestuurder VTB-VAB nv, tijdens een persvoorstelling de nieuwe visie kenbaar maken en de nieuwe logo’s voorstellen. Enkele voertuigen van VTB-VAB nv in nieuwe huisstijl, zullen aanwezig zijn. (Rolf Duchamps)