Nieuwe look voor Kringwinkel Den Azalee

SINT-NIKLAAS. Na meer dan twintig jaar heeft Kringwinkel Den Azalee een nieuwe huisstijl en nieuwe slogan. De kringwinkel heet voortaan gewoon ‘kringwinkel’. De nieuwe, moderne, kleurrijke huisstijl moet de kringwinkel klaarstomen voor de toekomst en nieuwe generatie aanspreken maar herkenbaar. De pijl in het logo verwijst naar de toekomst. De slogan ‘Wie kringt die wint’ is vervangen door ‘Opnieuw geluk’, wat verwijst naar opnieuw gebruiken, opnieuw dragen of opnieuw lezen.

"Kringwinkelen is vandaag helemaal hip. De wereld heeft nood aan minder nieuwe spullen. We willen iedereen inspireren om te hergebruiken. Het enige nieuwe dat Kringwinkel aanbiedt, is een nieuwe toekomst, voor voorwerpen en voor mensen", klinkt het. (mb)

 

Lees ook:

Wase Wandelbox laat iedereen wandelen

REGIO. In Rupelmonde is de Wase Wandelbox voorgesteld. Dat is een verzameling van 14 wandeling doorheen het Waasland en is ontwikkeld door Logo Waasland in samenwerking met de Wase gemeentebesturen...

Actie voor rookvrije speelterreinen

REGIO. Vandaag, 31 mei, is het Werelddag zonder Tabak. Net zoals de voorbije jaren organiseert de Generatie Rookvrij een bellenblaasactie. Daarbij roepen ze op om samen bellen te blazen i.p.v. rook...

12 Extra jobs in Wase maatwerkondernemingen

SINT-NIKLAAS. Vlaams minister van Sociale Economie Hilde Crevits heeft 68 projectvoorstellen goedgekeurd, goed voor 245 extra jobs in de sociale economie en een investering van 5 miljoen euro. In...