PR-bureau Wavemakers rondt rebranding af
HAMME. PR-bureau Wavemakers uit Hamme heeft haar rebrandingproject met succes afgerond. Het bedrijf kreeg een nieuw logo, een moderne look en een nieuwe website ter ondersteuning van de slogan ‘Make.Things.Move’.
Voor het nieuwe logo en de bijhorende huisstijl koos het bedrijf voor de kleuren serious blue en funky yellow, die beiden dynamiek en frisheid in zich dragen en een tegenbalans bieden voor het zwarte logo. De golf in het logo verwijst naar de naam van het bedrijf, Wavemakers, en de golven in de pers en op social media waarvoor het team garant staat.
"Na bijna 7 jaar was het voor Wavemakers tijd om de versterkte positie op de markt van pers- en influencerrelaties, PR strategie, mediatraining en crisiscommunicatie aan te scherpen. Bij een team dat groeit hoort ook een nieuwe branding die overeenstemt met het creatief en strategisch PR-bureau dat we zijn. Ik ben zeer tevreden met het resultaat", vertelt Elke De Mayer, owner & strategic director.
Daarnaast breidt het team uit met twee nieuwe medewerkers en staan er nieuwe projecten in de steigers. Wavemakers werkte in het verleden al voor onder andere ZEB, Daniel Ost en Captain Cork. Volgend jaar zal het bedrijf werken voor andere andere de Nationale Spelen van Special Olympics Belgium plaats in Antwerpen binnen het kader van de 100ste verjaardag van de Olympische Spelen in de stad. (mb)