Sparen met Oh-kaart
SINT-NIKLAAS. De stad Sint-Niklaas is een nieuwe klantenkaart rijker: de Oh-kaart. Daarmee kunnen Sint-Niklazenaren beloningen en stadsvoordelen bij elkaar sparen bij stadsdiensten en meer dan 100 handelaars. De Oh-kaart is een samenwerking met Joyn, het grootste Belgische loyalty- en marketingnetwerk dat met een nieuw, slim platform shoppen wil stimuleren. Sint-Niklaas is een van de eerste steden waar dit platform wordt uitgerold.
Sinds deze week kunnen inwoners van Sint-Niklaas na een aankoop van één van de 107 deelnemende handelaars en een aantal stadsdiensten hun Oh-kaart laten inscannen. Op die manier kunnen ze punten verzamelen die ze kunnen inwisselen voor een beloning die de handelaar toekent of voor stadskortingen op bijvoorbeeld musea- en theatertickets, gratis zwembeurten of gratis parkeertijd. Wie liever geen kaart op zak heeft, kan ook de Oh-app installeren op z'n smartphone.
Het platform rond de Oh-kaart is een samenwerking met Joyn, een platform dat handelaars, consumenten en steden met slimme, innovatieve en digitale tools met elkaar verbinden en dichtbij shoppen wil stimuleren. Het platform telt reeds 1,4 miljoen gebruikers en er zijn meer dan 5000 handelszaken aangesloten. Sint-Niklaas is een van de eerste steden waar het platform wordt uitgerold.
Oh-Kadobon
De stad heeft ook de website beleefsintniklaas.be opgefrist en aangevuld met een interactieve stadskaart. Op die website, dienst toerisme, de infobalie van het stadhuis en bij de Marktshop is de nieuwe Kadohbon verkrijgbaar. Het bedrag dat je op de kaart zet, bepaal je helemaal zelf.
win een VIP-barbecue
Om het nieuwe Oh-platform te promoten, krijgen klanten van deelnemende handelaars per scan van de Oh-kaart één winstkans op een VIP-barbecue voor 10 personen. Deze actie loopt nog tot 18 juni. De vier winnaars worden op 19 juni bekend gemaakt.
De Oh-kaart wordt verdeeld via Oh-Magazine. (mb)
info: beleefsintniklaas.be