Glimlach is sterkste troef van Waasland Shopping Center
SINT-NIKLAAS. In het eerste kwartaal van dit jaar heeft het Waasland Shopping Center het project 'W.Smile' gelanceerd, dat focust op aangenaam en klantvriendelijk winkelen.
"Onze vaste klanten typeren Waasland Shopping Center en dus ook het personeel van alle shops als aangenaam én klantvriendelijk. Het is dus de sterkte van Waasland Shopping Center.", legt Toon De Meester, shopping center manager, uit. "Het is onder andere hierdoor dat we ons onderscheiden van andere shopbestemmingen. Want krijg je een persoonlijke en échte glimlach als je online gaat shoppen? Of krijg je een face-to-face én klantvriendelijk advies op maat als je winkelt via webshops? Neen. Door het veranderende consumentengedrag is het vandaag de dag belangrijker dan ooit om nog meer te werken op onze sterktes. En onze glimlach is daar één van."
Iedereen doet mee: van de winkeliers, bewaking tot de schoonmaakploeg en het management. Daar komt ook de naam van het project vandaan. "De W staat enerzijds voor de W van Waasland Shopping Center, maar anderzijds ook voor 'we'. We doen dit project immers samen, heel het Waasland Shopping Center, met 1300 personeelsleden.", aldus De Meester.
Door regelmatig feel good pop-up events te organiseren werkt het shopping center ook aan een glimlach. Zo werden er op complimentendag complimentjes uitgedeeld aan iedereen. Naast events voor de bezoekers, wordt ook maandelijks de 'smile van de maand', zeg maar de shop met de grootste glimlach, in de kijker gezet. (mb)